Un nou blog Pariu cu Viata Sezonul 4

Posted by Alexandru Ababei On sâmbătă, 19 ianuarie 2013 0 comentarii
Am promis pe vechiul blog dedicat serialului Pariu cu Viata ca o sa revin cu un nou blog pentru sezonul ce este anuntat pentru primavara acestui an. Toate episoadele din Pariu cu Viata Sezonul 4 vor fi publicate acolo, dar nici blogul vechi nu o sa fie uitat, o sa public acolo melodii din serial si tot ce este mai interesant pentru publicul cititor.

Sper ca am starnit interesul vostru si ca o sa ma urmariti si pe noul blog, sa dati like paginii de FaceBook, care defapt este cea veche, m-am gandit ca nu are rost sa deschid o noua pagina si sa o iau de la 0 stiind ca am deja o pagina dedicata acestui serial pe care am reusit sa adun peste 600 de like-uri. Totusi, acest numar de like-uri nu este chiar foarte mic, cu toate ca altii se pot lauda cu un numar de like-uri de cateva sute de ori mai mare, dar eu ma multumesc si cu cat am acum. Sper sa ne adunam si noi mai multi si sa formam o comunitate mai mare, solida si o comunitate de prieteni.

O sa incerc sa fiu mai activ pe pagina de FaceBook, poate asa vom reusi sa aducem mai multi prieteni acolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu