O excursie cu prietenii

Posted by Alexandru Ababei On marți, 1 mai 2012 0 comentarii

Cea mai tare excursie avuta cu prietenii mei a fost aceea cand m-am dus spre mare, in mijlocul noptii. Desi drumul a fost anevoios si prin unele locuri cu ploaie tot am putut sa ma distrez pe plaja de la Vama Veche. Am zburat pe autostrada desi conditiile meteo erau nefavorabile. Prietenul care conducea era sigur de masina lui, pentru ca tocmai cumparase cauciucuri de pe net. Doar ce le montase. Stiam ca o sa ajung ok, iar siguranta mea nu a fost afectata de viteza si de conditile meteo urate de afara. Ploua dar el mergeam cu viteza.

L-am intrebat daca foloseste cauciucuri adaptate fiecarui sezon in parte si mi-a raspuns ca in fiecare an cumpara de pe site-ul VreauAnvelope.com cauciucuri vara si cauciucuri iarna. Voi procedati la fel?

Eu va sfatuiesc sa va schimbati sezonier cauciucurile, pentru ca numai astfel puteti fi in siguranta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu