Jocuri de condus

Posted by Alexandru Ababei On joi, 5 aprilie 2012 0 comentarii
Dragi prieteni, va mai aduceti aminte de jocurile de condus pe care le jucam cand eram mici? Acele jocuri cu biciclete, motociclete sau jocuri masini tunate. Cel putin eu jucam acele jocuri in fiecare zi.
Acum fie intre noi, si acum joc astfel de jocuri, cu toate ca am crescut. Uneori joc jocuri de condus la ora de TIC, la scoala, contra colegilor mei de clasa si ne amuzam.
De cand am internet nu prea mai joc jocuri instalate in calculator, ci doar joculete online, de exemplu de pe www.jocuridecondus.info (e un site simplu si foarte organizat, nu trebuie sa caut 30 de minute sa gasesc un joc care imi place).
Cand ma plictisesc, si nu numai, joc acest joc: Cursa cu Bicicleta (pe care vi-l recomand si voua cu toata increderea, sunt sigur ca o sa va placa).
Voi ce jocuri jucati? Care este jocul tau preferat de pe www.jocuridecondus.info ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu