Mesaje de dragoste pentru Ziua Indragostitilor

Posted by Alexandru Ababei On joi, 16 februarie 2012 0 comentarii
1.Imi las sufletul sa traiasca prin a te iubi pe tine, imi ascult inima pentru ca ratiunea mea conteaza atunci cand iubesti...inima mea nu e intreaga daca nu esti tu. Daca noi vom ramane impreuna pentru totdeauna este pt ca iubirea invinge totdeauna.
2. Iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut. Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu... EA ar trebui sa fie...
3.  O doamna adevarata este una care poate fac e ca un barbat sa se comporte ca un gentleman. O asemenea persoana esti tu pentru mine.
4.  Tu esti inceputul si sfarsitul meu .. eu si cu tine suntem Noi, noi insemnand sfera iubirii desavarsite... sufletul meu s-a imbolnavit de tine... tu si cu mine, doua zapezi care se topesc una dupa alta... am invatat sa te iubesc asa cum respir: profund, adanc si iremediabil... Tu ai cheia inimii mele, iar eu iti daruiesc inima. Vrei sa o deschizi?
5. As vrea sa iubesc marea, dar marea nu iubeste oamenii. As vrea sa iubesc ploaia, dar picaturile ei sunt mari si reci. As vrea sa te iubesc pe tine, dar poate tu n-o sa ma iubesti niciodata. Si totusi ... am sa iubesc marea si ploaia si pe tine intotdeuna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu